ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ДІДЖИТАЛ ЕКОНОМІКИ

  • П.А. Фісуненко ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» Українського державного університету науки і технологій https://orcid.org/0000-0002-1339-5860
  • М.В. Кадук ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» Українського державного університету науки і технологій
  • Є.П. Морозова ННІ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» Українського державного університету науки і технологій https://orcid.org/0000-0001-9421-9537
Ключові слова: стратегія, цифровий маркетинг, діджитал-економіка, підприємство, інструменти цифрового маркетингу

Анотація

У статті проаналізовано теоретико-методологічні основи формування стратегії цифрового маркетингу підприємств в умовах сучасної діджитал економіки, а саме: представлена узагальнена схема формування факторів впливу на конкурентоспроможність підприємств, що функціонують в умовах цифрових трансформаційних перетворень, проаналізовано основні інструменти цифрового маркетингу (пошукова оптимізація; контент-маркетинг; електронний маркетинг; маркетинг у соціальних мережах; веб-аналітика; мобільний маркетинг та інше) та розглянуто можливості їх синергетичного ефекту у сфері стратегії цифрового маркетингу. У матеріалах наукового дослідження, враховуючи багатоаспектність формування стратегії цифрового маркетингу підприємств та використання її сучасного інструментарію, проаналізовано відповідні компоненти стратегії, розглянуто складові сучасної інноваційної стратегії цифрового маркетингу підприємства (колаборації за стейкхолдерами; створенні відео-контенту про діяльність підприємства та його публікації у соціальних мережах; використання Social Media Marketing; забезпечення крос-інтеграції всіх соціальних мереж та їх оновлень з веб-сайтом підприємства; переведення сайту підприємства з лендингу у сайт з повноцінною структурою та інше).

Посилання

Литвиненко І. Аналіз теоретичних підходів до визначення поняття «діджитал економіка». Молодий вчений. 2021. № 9(97). С. 152–157.

Біловодська О.А., Шебеда К.В. Формування та реалізація маркетингової стратегії компанії в цифровому середовищі: етапи та показники оцінювання. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2021. № 13. С. 50–59.

Ілляшенко С.М., Рудь М.П. Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування. Науковий вісник УжНУ. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2019. Вип. 24. Ч. 2. С. 37–42.

Уголькова О.З. Цифровий маркетинг і соціальні мережі. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2021. № 3 (1). URL: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2021/jun/23786/menedzhment121-148-154.pdf.

Бочко О.Ю., Гладинець В.І. Вплив коронавірусу на інтернет-ринок в період COVID-19. Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики: збірник тез доповідей ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Мукачево, 6-7 квітня 2021 р.). Мукачево: МДУ, 2021. 233 с. С.12-13.

Шпак Н.О., Грабович І.В., Срока В.О. Цифровий та інтернет-маркетинг: співвідношення понять. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія “Проблеми економіки та управління”. № 1 (9) 2022 р. С. 143-156.

Butenko, N., Mykhaylovych, O., Bincheva, P., Lyndyuk, A. Luchnikova, T. The Role of Internet Marketing in the Strategy of Forming Entrepreneurial Activity. Econ. Aff. 2023. № 68(01s). Р. 73-82. DOI: https://doi.org/10.46852/0424-2513.1s.2023.9

Fediv R., Fediv І. International marketing: determining factors of success. Theory and practice of agricultural complex and rural territories development. Materials of XIV International scientific-practical forum, 4-6 October 2023. Lviv: LNEU, 2023. P.159-162.

Digital-маркетинг: основні поняття, стратегії та інструменти які варто використовувати. URL: https://intent-solutions.com/blog/modern-digital-marketing-practices-and-strategies (дата звернення 20.10.2024).

The Importance of Digital Marketing: Top 10 Reasons You Need It. URL: https://www.lyfemarketing.com/blog/importance-of-digital-marketing (дата звернення 20.10.2024).

Lytvynenko I. (2021). Analiz teoretychnykh pidkhodiv do vyznachennja ponjattja «didzhytal ekonomika» [Analysis of theoretical approaches to the definition of «digital economy»]. Molodyj vchenyj, vol. 9(97), pр. 152–157.

Bilovodsjka O.A., Shebeda K.V. (2021). Formuvannja ta realizacija marketynghovoji strateghiji mediakompaniji v cyfrovomu seredovyshhi: etapy ta pokaznyky ocinjuvannja [Formation and implementation of the media company's marketing strategy in the digital environment: stages and indicators of evaluation]. Visnyk Kharkivsjkogho nacionaljnogho universytetu imeni V.N. Karazina. Serija: Mizhnarodni vidnosyny. Ekonomika. Krajinoznavstvo. Turyzm, no. 13, pр. 50–59.

Illjashenko S.M., Rudj M.P. (2019). Novitni vydy marketynghu v umovakh vyperedzhajuchogho rozvytku: evoljucija, sutnistj, umovy zastosuvannja [The newest types of marketing in the conditions of advanced development: evolution, essence, conditions of application]. Naukovyj visnyk UzhNU. Serija: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove ghospodarstvo, no. 24, pр. 37–42.

Uholkova O. Z. (2021) Tsyfrovyy marketynh i sotsialʹni merezhi [Digital marketing and social networks]. Menedzhment ta pidpryyemnytstvo v Ukrayini: etapy stanovlennya i problemy rozvytku, vol. 3 (1). Available at: https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2021/jun/23786/menedzhment121-148-154.pdf (in Ukrainian)

Bochko O. Y., Hladynets V. I. (2021). Vplyv koronavirusu na internet-rynok v period COVID-19 [The impact of the coronavirus on the Internet market during the period of COVID-19]. Upravlinnia sotsial'no-ekonomichnymy transformatsiiamy hospodarskykh protsesiv: realii i vyklyky: Zbirnyk tez dopovidei III Mizhnarodnoi naukovopraktychnoi konferentsii. (Mukachevo, April 6-7, 2021.). Mukachevo: MSU, pр. 12-13. (in Ukrainian)

Shpak N.O., Grabovych I.V., Sroka V. (2022). Tsyfrovyi ta internet-marketynh: spivvidnoshennia poniat [Digital and Internet marketing: relationship of concepts]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Seriia "Problemy ekonomiky ta upravlinnia", vol. 1 (9), pр. 143-156. (in Ukrainian)

Butenko, N., Mykhaylovych, O., Bincheva, P., Lyndyuk, A. Luchnikova, T. (2023). The Role of Internet Marketing in the Strategy of Forming Entrepreneurial Activity. Econ. Aff, vol. 68(01s), pр. 73-82. DOI: https://doi.org/10.46852/0424-2513.1s.2023.9

Fediv R., Fediv І. (2023). International marketing: determining factors of success. Theory and practice of agricultural complex and rural territories development. Materials of XIV International scientific-practical forum (4-6 October 2023). Lviv: LNEU. Рр. 159-162.

Іntent Solutions (2023). “Digital Marketing: Key Concepts, Strategies, and Tools to Utilize“. Аvailable at: https://intent-solutions.com/blog/modern-digital-marketing-practices-and-strategies (Accessed 20 October 2024).

Lyfemarketing (2013). “The Importance of Digital Marketing: Top 10 Reasons You Need It”. Available at: https://www.lyfemarketing.com/blog/importance-of-digital-marketing (Accessed 20 October 2024).

Переглядів статті: 31
Завантажень PDF: 27
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Фісуненко, П., Кадук, М., & Морозова, Є. (2024). ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ДІДЖИТАЛ ЕКОНОМІКИ. Цифрова економіка та економічна безпека, (5 (14), 237-241. https://doi.org/10.32782/dees.14-39