СУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ АНАЛІЗУ ТА ЇХНЯ РОЛЬ У ПРИЙНЯТТІ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ КРЕАТИВНИХ АГЕНТСТВ
Анотація
У статті досліджено сучасні інструменти аналізу, що використовуються креативними агентствами у процесі прийняття стратегічних рішень. Зокрема, розглянуто такі технології, як бізнес-аналітика, аналіз великих даних, інструменти штучного інтелекту, а також спеціалізовані платформи для обробки маркетингових і клієнтських даних. Здійснено аналіз ключових функцій, що виконуються цими інструментами, зокрема прогнозування ринкових тенденцій, аналіз споживацької поведінки, оцінка ефективності маркетингових кампаній та оптимізація внутрішніх бізнес-процесів. Акцентовано увагу на тому, як інтеграція сучасних інструментів аналізу в діяльність креативних агентств дозволяє не лише приймати більш обґрунтовані стратегічні рішення, але й сприяє підвищенню конкурентоспроможності, адаптивності до змін ринкового середовища та формуванню довгострокової стратегії розвитку. У результаті дослідження визначено ключові переваги використання таких інструментів для підвищення ефективності роботи агентств. Встановлено, що ключова роль цих інструментів полягає в тому, що вони сприяють прийняттю обґрунтованих рішень на основі об'єктивних даних, а не лише інтуїтивних підходів. Це дозволяє креативним агенціям знизити ризики, пов'язані з неправильним вибором стратегій, та забезпечити довгостроковий розвиток за рахунок підвищення прозорості та структурованості управлінських процесів. Було визначено, що сучасні інструменти аналізу дозволяють значно покращити взаємодію з клієнтами, адже завдяки сегментації аудиторій, аналізу споживчої поведінки та персоналізації маркетингових кампаній агентства можуть більш ефективно задовольняти запити ринку. Слідкувати за трендами в аналітиці даних важливо, щоб залишатися конкурентоспроможними на ринку праці та ефективно вирішувати бізнес-завдання. У світі технологій, що швидко змінюється, регулярно з'являються нові методи та інструменти, і ті, хто встигає їх опанувати, отримують значну перевагу. Важливо розуміти, що тренди в аналітиці даних можуть впливати на стратегію компанії, її конкурентоспроможність та ефективність. Тому, щоб залишатися на плаву та бути успішним у цій сфері, необхідно постійно оновлювати свої знання та навички.
Посилання
BI systema – yak vybuduvaty biznes-analityku ta zvitnist [BI system – how to build business analytics and reporting]. Available at: https://wezom.com.ua/ua/blog/bi-sistema-kak-vystroit-biznes-analitiku-iotchetnost%20
Business Intelligence and Analytics: How Are They Different From Each Other? Available at: https://intellifysolutions.com/blog/business-intelligence-andanalytics-how-are-they-distinct/
Cadle James (2010) Business Analysis Techniques: 72 Essential Tools for Success. Great Britain, BCS Learning & Development Limited.
McDonald M.H.B. (1984) The Theory and Practice of Marketing Planning for Industrial Goods in International Markets. Cranfield Institute of Technology PhD.
Kotler Philip Kotler on Marketing: How to Create, Win and Dominate Markets. Available at: https://www.researchgate.net/publication/265069529_Kotler_on_Marketing_How_to_Create_Win_and_Dominate_Markets
Porter M.E. (2001) Strategy and the Internet, Harvard Business Review, March.
Prahalad C.K., Hamel Gary (1990) The Core Competence of the Corporation. Harvard Business Review, vol. 68, no. 3, pp. 79-91
Strategy’s strategist: An interview with Richard Rumelt. Available at: https://www.mckinsey.com/capabilities/strategy-and-corporate-finance/our-insights/strategys-strategist-an-interview-with-richard-rumelt
The Fourth Industrial Revolution, by Klaus Schwab. Available at: https://www.weforum.org/pages/the-fourth-industrial-revolution-by-klaus-schwab/
Thomas H. (2018) Davenport From analytics to artificial intelligence. Journal of Business Analytics, vol. 1:2, pр. 73-80, DOI: https://doi.org/10.1080/2573234X.2018.1543535
Biznes-analityk: korysni instrumenty, yaki sprostiat robotu v komandi ta z kliientamy [Business Analyst: Useful Tools That Will Simplify Teamwork and Client Work]. Available at: https://proit.org.ua/biznies-analitik-korisni-instrumienti-iakisprostiat-robotu-v-komandi-ta-z-kliientami/
Hridin O.V., Zaika S.O., Sahachko Yu.M. (2024) Operatsiinyi menedzhment u konteksti zastosuvannia suchasnykh analitychnykh instrumentiv do ukhvalennia upravlinskykh rishen [Operational management in the context of the application of modern analytical tools for management decision-making]. Tsyfrova ekonomika ta ekonomichna bezpeka, vol. 4(13), pp. 3-10. (in Ukrainian)
Minienkova O.V. (2015). Analiz suchasnykh anali-tychnykh metodiv upravlinnia diialnistiu pidpryiemstva [Analysis of modern analytical methods of enterprise activity management]. Biznes Inform, no. 9, pp. 415–420. Available at: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2015-9_0-pages-415_420.pdf (in Ukrainian)
Petrenko I.I. (2012). Typy, funktsii, instrumentarii ta pryntsypy ekspertno-analitychnoi diialnosti [Types, functions, tools and principles of expert-analytical activ-ity]. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Filosofiia. Politolohiia, vol. 109, pp. 61–66. (in Ukrainian)
BI система – як вибудувати бізнес-аналітику та звітність. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/bi-sistema-kak-vystroit-biznes-analitiku-iotchetnost%20
Business Intelligence and Analytics: How Are They Different From Each Other? URL: https://intellifysolutions.com/blog/business-intelligence-andanalytics-how-are-they-distinct/
Cadle James, et al. Business Analysis Techniques: 72 Essential Tools for Success. Great Britain, BCS Learning & Development Limited, 2010. P. 284.
McDonald M.H.B. The Theory and Practice of Marketing Planning for Industrial Goods in International Markets. Cranfield Institute of Technology PhD, 1984
Kotler Philip Kotler on Marketing: How to Create, Win and Dominate Markets. URL: https://www.researchgate.net/publication/265069529_Kotler_on_Marketing_How_to_Create_Win_and_Dominate_Markets
Porter M.E. Strategy and the Internet, 2001B, Harvard Business Review, March.
Prahalad C.K., Hamel Gary. The Core Competence of the Corporation. Harvard Business Review. 1990. Vol. 68. No. 3. Pp. 79-91
Strategy’s strategist: An interview with Richard Rumelt. URL: https://www.mckinsey.com/capabilities/strategy-and-corporate-finance/our-insights/strategys-strategist-an-interview-with-richard-rumelt
The Fourth Industrial Revolution, by Klaus Schwab. URL: https://www.weforum.org/pages/the-fourth-industrial-revolution-by-klaus-schwab/
Thomas H. Davenport From analytics to artificial intelligence. Journal of Business Analytics. 2018. Vol. 1:2. P. 73-80. DOI: https://doi.org/10.1080/2573234X.2018.1543535
Бізнес-аналітик: корисні інструменти, які спростять роботу в команді та з клієнтами. URL: https://proit.org.ua/biznies-analitik-korisni-instrumienti-iakisprostiat-robotu-v-komandi-ta-z-kliientami/
Грідін О.В., Заїка С.О., Сагачко Ю.М. Операційний менеджмент у контексті застосування сучасних аналітичних інструментів до ухвалення управлінських рішень. Цифрова економіка та економічна безпека. 2024. Випуск 4(13).С. 3-10. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.13-1
Мінєнкова О.В. Аналіз сучасних аналітичних методів управління діяльністю підприємства. Бізнес Інформ. 2015. No 9. С. 415–420. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2015-9_0-pages-415_420.pdf
Петренко І.І. Типи, функції, інструментарій та принципи експертно-аналітичної діяльності. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Філософія. Політологія. 2012. Вип. 109. С. 61–66