КОМУНІКАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПРОСУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕГІОНУ

Ключові слова: комунікації, конкурентоспроможність, інструментарій, регіон, заходи, засоби, етапи

Анотація

На регіони суспільство покладає надскладне завдання – прискорення темпів соціально-економічного розвитку, поліпшення конкурентних позицій на національному і міжнародних ринках, що дозволяє їм розв’язувати складні задачі й практичні проблеми. Тобто, регіональні органи влади, які працюють на задоволення сучасних потреб громад, мають вже сьогодні так переформатувати свою діяльність, сформувати такі стратегічні плани, використовувати такий інструментарій і т.п., щоб не тільки відповідати на виклики сьогодення, а й забезпечити необхідний базис для успішного розвитку у майбутньому. На тлі всеохоплюючої інформатизації та цифровізації формуються й нові види процесів, комунікаційних зв’язків, заходів тощо. Інструментарій нового покоління, який з’являється завдяки новим технічним і технологічним можливостям, потребує додаткового аналізу і систематизації, що дозволить в подальшому підвищити ефективність його використання, створювати якісно нові заходи, розвиватись відповідно до швидкоплинних ринкових вимог. Таким чином, виконуючи суспільний запит, сучасні органи місцевої публічної влади та самоврядування мають ставати більш технологічними, використовувати новітній інструментарій, який, в свою чергу, потребує додаткового вивчення. Метою статті є обґрунтування авторських пропозицій щодо систематизації комунікаційного інструментарію та вдосконалення підходу до просування регіональної стратегії розвитку з його використанням. У статті досліджено інструменти, заходи і засоби, які використовуються у сфері сучасного просування регіональної стратегії з метою розв’язання складних задач і практичних проблем щодо забезпечення їх конкурентоспроможності на національному і міжнародному рівнях. Авторами запропоновано систематизувати комунікаційний інструментарій відповідно до груп (заходи, засоби, інструменти), а у кожній з груп виділити специфічні ознаки (заходи розділяти за сферою діяльності, за видами, за напрямком впливу, за цілями; інструменти – за комунікаційними та технологічними ознаками; засоби – за технічними можливостями зв’язку, телебачення, радіо, інтернету). Це дозволяє поглибити розуміння кожного з елементів інструментарію та сформулювати рекомендації щодо більш ефективного їх використання у просуванні регіонів. Авторами запропоновано удосконалити теоретико-методичний підхід до формування інструментальних засобів з урахуванням цілей та взаємоузгодження елементів управлінської системи.

Посилання

Повалій, Т. Л., & Світайло, Н. Д. Івент-менеджмент : навчальний посібник. Суми : Сумський державний університет. 2021. 198 c.

Поляничко, О., & Чернякова, А. Комунікативна професійна компетентність як умова взаємодії аніматора з клієнтом у процесі соціокультурної діяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2016. № 3. С. 320–326.

Дьяченко, Ю.В., Седікова, І.О. & Бондар, В.А. EVENT-менеджмент як складник інформаційно-комунікаційних технологій у публічному управлінні. Механізми публічного управління. Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Державне управління. 2020. 31 (70). № 6. С. 39-44

Andrea Driessen. The Non-Obvious Guide to Event Planning. 2019. URL: https://nonobvious.com/product/non-obvious-guide-to-event-planning (дата звернення 21.01.2022).

Alex Genadinik. Event Planning: Management & Marketing For Successful Events. 2015. URL: https://www.amazon.com/Event-Planning-Management-Successful-successful-ebook/dp/B017T2B2XK/ (дата звернення 12.01.2022).

Judy Allen. Event Planning: The Ultimate Guide. 2008. URL: https://www.perlego.com/book/1006948/event-planning-the-ultimate-guide-to-successful-meetings-corporate-events-fundraising-galas-conferences-conventions-incentives-and-other-special-events-pdf?utm_source=google&utm_medium=cpc&campaignid=17287656381&adgroupid=134138478662&gclid=Cj0KCQjw8e-gBhD0ARIsAJiDsaWHyEScjC9eydisASSU9NUs0hOt1465rz6JvLYL3TUlwxsX6w9pPGsaAjcYEALw_wcB (дата звернення 21.12.2021).

Дацко О.І. Застосування цінністного підходу для забезпечення конкурентоспроможності регіону в умовах глокалізації. Вісник Донецького національного університету. Серія Економіка і право. 2011. Випуск.1, Т.1. С. 78-89.

Примак Т.О. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник. К.: Атіка, Ельга-Н. 2009. 328 с.

Povaly, T. L., & Svitailo, N. D. (2021). Ivent-menedzhment : navchalnyi posibnyk [Event management: a study guide]. Sumy: Sumy State University. 198 c. (in Ukrainian).

Polyanychko, O., & Chernyakova, A. (2016). Komunikatyvna profesiina kompetentnist yak umova vzaiemodii animatora z kliientom u protsesi sotsiokulturnoi diialnosti. [Communicative professional competence as a condition for the animator's interaction with the client in the process of socio-cultural activity]. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies, Vol. 3. pp. 320–326..

Dyachenko, Yu.V., Sedikova, I.O. & Bondar, V.A. (2020). EVENT-menedzhment yak skladnyk informatsiino-komunikatsiinykh tekhnolohii u publichnomu upravlinni [EVENT-management as a component of information and communication technologies in public administration]. Mechanisms of public administration. Academic notes of TNU named after V.I. Vernadskyi. Series: Public administration. 31 (70). № 6. Pp. 39-44.

Andrea Driessen (2019) The Non-Obvious Guide to Event Planning/ URL: https://nonobvious.com/product/non-obvious-guide-to-event-planning.

Alex Genadinik (2015) Event Planning: Management & Marketing For Successful Events. URL: https://www.amazon.com/Event-Planning-Management-Successful-successful-ebook/dp/B017T2B2XK/

Judy Allen (2008) Event Planning: The Ultimate Guide. URL: https://www.perlego.com/book/1006948/event-planning-the-ultimate-guide-to-successful-meetings-corporate-events-fundraising-galas-conferences-conventions-incentives-and-other-special-events-pdf?utm_source=google&utm_medium=cpc&campaignid=17287656381&adgroupid=134138478662&gclid=Cj0KCQjw8e-gBhD0ARIsAJiDsaWHyEScjC9eydisASSU9NUs0hOt1465rz6JvLYL3TUlwxsX6w9pPGsaAjcYEALw_wcB

Datsko O.I. (2011). Zastosuvannia tsinnistnoho pidkhodu dlia zabezpechennia konkurentospromozhnosti rehionu v umovakh hlokalizatsii [Application of the value approach to ensure the competitiveness of the region in conditions of glocalization]. Bulletin of the Donetsk National University. Economy and law series. Vol.1, Ch.1. pp. 78-89.

Primak T.O. (2009). Marketynhova polityka komunikatsii [Marketing policy of communications]. Education. manual. K.: Atika, Elga-N. 328 p. (in Ukrainian)

Переглядів статті: 45
Завантажень PDF: 32
Опубліковано
2023-05-29
Як цитувати
Божкова, В., Ілляшенко, Н., & Сигида, Л. (2023). КОМУНІКАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПРОСУВАННЯ РЕГІОНАЛЬНОЇ СТРАТЕГІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕГІОНУ. Цифрова економіка та економічна безпека, (6 (06), 109-113. https://doi.org/10.32782/dees.6-20