МЕТОДИ ПОБУДОВИ СИСТЕМ АДАПТАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ Е-КОМЕРЦІЇ
Анотація
Адаптивне управління в електронній комерції та фінансових послугах потребує інтеграції сучасних методів аналітики, автоматизації, персоналізації та кібербезпеки. Аналітика даних із використанням машинного навчання й Big Data дозволяє прогнозувати поведінку споживачів, оптимізувати ризики й персоналізувати пропозиції (JPMorgan, Goldman Sachs, Mastercard). Agile, Lean Management і Design Thinking підвищують адаптивність, ефективність і клієнтоорієнтованість послуг (ING, Bank of America, PayPal). ERP, CRM і роботизована автоматизація процесів (RPA) прискорюють обробку транзакцій, знижують витрати та покращують операційну діяльність (HSBC, Deutsche Bank). Інтеграція бізнес-процесів забезпечує контроль фінансових потоків (Santander Bank). Кібербезпека (Zero Trust, блокчейн) ефективно мінімізує ризики (DBS, ICBC). Адаптивне ціноутворення стимулює активність клієнтів (Mastercard, PayPal).
Посилання
Tkachenko O., Hnatiuk M. (2023). Some Aspects of E-commerce Business Process Automation. Digital Platform: Information Technologies in Sociocultural Sphere. 2023. Vol. 6(2). P. 458–473. DOI: https://doi.org/10.31866/2617-796x.6.2.2023.293620.
Yang Y., Li M., An F., Shi F., Yi T. Enterprise ERP E-commerce Inventory System Based on Personal Digital Assistant. 2022 Fourth International Conference on Emerging Research in Electronics, Computer Science and Technology (ICERECT). 2022. P. 1-5. DOI: https://doi.org/10.1109/ICERECT56837.2022.10059806.
Krithika L., Prabadevi B., Deepa N., Bhavanasi S. (2020). Integration of E-Commerce System with Various ERP Tools. 2020 International Conference on Emerging Trends in Information Technology and Engineering (ic-ETITE). 2020. P. 1-8. DOI: https://doi.org/10.1109/ic-ETITE47903.2020.43.
Natesan G. Exploring the Benefits of E-commerce Applications for Efficient Online Operations. International Journal of Scientific Research in Computer Science, Engineering and Information Technology. 2023. P. 158–162. DOI: https://doi.org/10.32628/cseit2390212.
Nebytov A. CRM-SYSTEMS as a tool for improving the efficiency of E-commerce. Economy and management: problems, solutions. 2024. Vol. 2/2(143). P. 126–132 DOI: https://doi.org/10.36871/ek.up.p.r.2024.02.02.013.
Hanzal P., Beranek R. Application of Accounting Data from ERP Systems of Business Entities in Logistics. Communications - Scientific letters of the University of Zilina. 2016. Vol. 18(2). P. 157–162. DOI: https://doi.org/10.26552/com.c.2016.2.157-162.
Westenbroek T., Dong R., Ratliff L., Sastry S. Statistical estimation with strategic data sources in competitive settings. 2017 IEEE 56th Annual Conference on Decision and Control (CDC). 2017. P. 4994-4999. DOI: https://doi.org/10.1109/CDC.2017.8264398
Westenbroek T., Dong R., Ratliff L., Sastry S. (2019). Competitive statistical estimation with strategic data sources. IEEE Transactions on Automatic Control. 2019. Vol. 65. P. 1537-1551. DOI: https://doi.org/10.1109/TAC.2019.2922190
Archary D., Coetzee M. Predicting stock price movement with social media and deep learning. 2020 International Conference on Artificial Intelligence, Big Data, Computing and Data Communication Systems (icABCD). 2020. P. 1-5. DOI: https://doi.org/10.1109/icABCD49160.2020.9183802
Loginova O., Mantovani A. (2017). Price competition in the presence of a web aggregator. Journal of Economics. 2017. Vol. 126. P. 43-73. DOI: https://doi.org/10.2139/ssrn.2860766
Balaraman P., Chandrasekar S. (2016). E-Commerce trends and future analytics tools. Indian Journal of Science and Technology. 2016. Vol. 9. DOI: https://doi.org/10.17485/IJST/2016/V9I32/98653
Horch A., Kett H., Weisbecker A. Mining e-commerce data from e-shop websites. 2015 IEEE Trustcom/BigDataSE/ISPA. 2015. Vol. 2. P. 153-160. DOI: https://doi.org/10.1109/Trustcom.2015.575
Carta S., Medda A., Pili A., Recupero D., Saia R. (2018). Forecasting e-commerce products prices by combining an autoregressive integrated moving average (ARIMA) model and Google Trends data. Future Internet. 2018. Vol. 11. P. 5. DOI: https://doi.org/10.3390/fi11010005
Lv J., Wang Z., Huang Y., Wang T., Wang Y. How can e-commerce businesses implement discount strategies through social media? Sustainability. 2020. Vol. 12. 87459. DOI: https://doi.org/10.3390/su12187459
Sak T. E-commerce: Global trends, diagnostics, strategic guidelines. Marketing and Digital Technologies. 2021. Vol. 5(3). P. 30–42. DOI: https://doi.org/10.15276/mdt.5.3.2021.3
Jin F., Wang W., Chakraborty P., Self N., Chen F., Ramakrishnan N. Tracking multiple social media for stock market event prediction. Lecture Notes in Computer Science. 2017. Vol. 10494. P. 16-30. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-319-62701-4_2