ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ МСП У КРИЗОВІ ПЕРІОДИ

Ключові слова: цифрові технології, маркетингові стратегії, штучний інтелект, цифрова трансформація, персоналізована реклама

Анотація

У цьому дослідженні підтверджено, що інтеграція сучасних цифрових технологій, зокрема штучного інтелекту (ШІ) та аналізу великих даних, значно підвищує ефективність маркетингових стратегій малих та середніх підприємств в умовах економічної нестабільності. Проведене A/B-тестування показало, що застосування персоналізованої реклами за допомогою ШІ призвело до збільшення кількості конверсій на 50% та підвищення середнього чека на 20%. Аналіз великих даних дозволив глибше зрозуміти поведінку споживачів, що сприяло зростанню мобільного трафіку на 36% та активності в соціальних мережах на 33,33%. Ці результати свідчать про те, що впровадження інноваційних технологій у діджитал-стратегії сприяє підвищенню стійкості бізнесу під час кризових періодів. Дослідження має важливе практичне значення для малих та середніх підприємств, які прагнуть адаптуватися до мінливих ринкових умов та зміцнити свою конкурентоспроможність через впровадження технологічних інновацій.

Посилання

Міністерство економіки України (2023). ВВП за підсумками 2022 року впав на 29,2% [GDP decreased by 29.2% in 2022]. Міністерство економіки України. URL: https://me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=b30e854d-b47d-4806-82ac-bb6daa87fa51&title=Minekonomiki

Rabie, A. H., Saleh, A. I., & Ali, H. A. (2020). Smart electrical grids based on cloud, IoT, and big data technologies: State of the art. Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing, 11(10), 9449–9480. DOI: https://doi.org/10.1007/s12652-020-02685-6

Обиход С. В., Матвєєв М. Є., Бойко В. Д. Цифровий маркетинг в умовах цифровізації сучасних бізнес-процесів. Економіка та суспільство. 2023. № 50. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-76

Nayak, S. R., Bhoi, A. K., & Barsocchi, P. (2021). Amalgamation of customer relationship management and data analytics in different business sectors—a systematic literature review. Sustainability, 13(9), 5279. DOI: https://doi.org/10.3390/su1309527

Corvello, V., Straffalaci, V., & Filice, L. (2022). Small business antifragility: How research and innovation can help survive crises and thrive. International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management, 26(3/4), 252–268. DOI: https://doi.org/10.1504/IJEIM.2022.122684

Federal Reserve Banks. (2023). 2023 Report on Employer Firms: Findings from the 2022 Small Business Credit Survey. DOI: https://doi.org/10.55350/sbcs-20230308

Ragazou, K., Passas, I., & Sklavos, G. (2022). Investigating the strategic role of digital transformation path of SMEs in the era of COVID-19: A bibliometric analysis using R. Sustainability, 14(18), 11295. DOI: https://doi.org/10.3390/su141811295

McKinsey & Company. (2023). How digital transformation accelerates productivity in SMEs: Insights from advanced economies. McKinsey Digital. URL: https://www.mckinsey.com/digitaltransformation

Hanelt, A., Piccinini, E., Gregory, R. W., & Kolbe, L. M. (2022). Barriers to digital transformation in SMEs: A quantitative study. Journal of Small Business & Entrepreneurship, 26(2), 131 DOI: 147. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-04849-5_38

Kraus, S., Clauss, T., Breier, M., Gast, J., Zardini, A., & Tiberius, V. (2020). The economics of COVID-19: Initial empirical evidence on how family firms in five European countries cope with the corona crisis. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 26(5), 1067 DOI: 1092. DOI: https://doi.org/10.1108/ijebr-04-2020-0214

Pandey, V., Kumar, A., Gupta, S., Kumar, S., & Tyagi, P. (2024). Navigating digitalization: AHP insights for SMEs' strategic transformation. International Journal of Innovative Science and Research Technology (IJISRT), 693 DOI: 703. DOI: https://doi.org/10.38124/ijisrt/ijisrt24apr767

Ланжерон Едс. (2024). URL: https://lanzheron-ads.od.ua

Ministerstvo ekonomiky Ukrainy (2023). VVP za pidsumkamy 2022 roku vpav na 29,2% [GDP decreased by 29.2% in 2022]. Ministerstvo ekonomiky Ukrainy. URL: https://me.gov.ua/News/Detail?lang=uk-UA&id=b30e854d-b47d-4806-82ac-bb6daa87fa51&title=Minekonomiki

Rabie, A. H., Saleh, A. I., & Ali, H. A. (2020). Smart electrical grids based on cloud, IoT, and big data technologies: State of the art. Journal of Ambient Intelligence and Humanized Computing, 11(10), 9449–9480. DOI: https://doi.org/10.1007/s12652-020-02685-6

Obykhod S. V., Matvieiev M. Ye., Boiko V. D. Tsyfrovyi marketynh v umovakh tsyfrovizatsii suchasnykh biznes-protsesiv. Ekonomika ta suspilstvo. 2023. № 50. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-50-76

Nayak, S. R., Bhoi, A. K., & Barsocchi, P. (2021). Amalgamation of customer relationship management and data analytics in different business sectors—a systematic literature review. Sustainability, 13(9), 5279. DOI: https://doi.org/10.3390/su1309527

Corvello, V., Straffalaci, V., & Filice, L. (2022). Small business antifragility: How research and innovation can help survive crises and thrive. International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management, 26(3/4), 252–268. DOI: https://doi.org/10.1504/IJEIM.2022.122684

Federal Reserve Banks. (2023). 2023 Report on Employer Firms: Findings from the 2022 Small Business Credit Survey. DOI: https://doi.org/10.55350/sbcs-20230308

Ragazou, K., Passas, I., & Sklavos, G. (2022). Investigating the strategic role of digital transformation path of SMEs in the era of COVID-19: A bibliometric analysis using R. Sustainability, 14(18), 11295. DOI: https://doi.org/10.3390/su141811295

McKinsey & Company. (2023). How digital transformation accelerates productivity in SMEs: Insights from advanced economies. McKinsey Digital. URL: https://www.mckinsey.com/digitaltransformation

Hanelt, A., Piccinini, E., Gregory, R. W., & Kolbe, L. M. (2022). Barriers to digital transformation in SMEs: A quantitative study. Journal of Small Business & Entrepreneurship, 26(2), 131 DOI: 147. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-04849-5_38

Kraus, S., Clauss, T., Breier, M., Gast, J., Zardini, A., & Tiberius, V. (2020). The economics of COVID-19: Initial empirical evidence on how family firms in five European countries cope with the corona crisis. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 26(5), 1067 DOI: 1092. DOI: https://doi.org/10.1108/ijebr-04-2020-0214

Pandey, V., Kumar, A., Gupta, S., Kumar, S., & Tyagi, P. (2024). Navigating digitalization: AHP insights for SMEs strategic transformation. International Journal of Innovative Science and Research Technology (IJISRT), 693 DOI: 703. DOI: https://doi.org/10.38124/ijisrt/ijisrt24apr767

Lanzheron Eds. (2024). URL: https://lanzheron-ads.od.ua

Переглядів статті: 51
Завантажень PDF: 21
Опубліковано
2024-09-30
Як цитувати
Палій , В., & Палій, Я. (2024). ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ МСП У КРИЗОВІ ПЕРІОДИ. Цифрова економіка та економічна безпека, (5 (14), 265-270. https://doi.org/10.32782/dees.14-44