ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА СФЕРУ МАРКЕТИНГУ

  • М.В. Реслер Мукачівський державний університет
  • Я.М. Гальо Мукачівський державний університет
Ключові слова: штучний інтелект, маркетинг, аналіз даних, взаємодія з клієнтами, автоматизація маркетингу

Анотація

У статті досліджується вплив штучного інтелекту на маркетингові практики, підкреслюється, як технології штучного інтелекту змінюють сферу для створення більш персоналізованих та ефективних маркетингових стратегій. Досліджується персоналізація на основі штучного інтелекту, яка дозволяє надавати індивідуальний контент і пропозиції окремим клієнтам на основі їх поведінки, уподобань і минулих взаємодій Також інструменти, як чат-боти та віртуальні помічники, що керуються штучним інтелектом, забезпечують негайну персоналізовану підтримку клієнтів, підвищуючи задоволеність і лояльність. Інтеграція штучного інтелекту в маркетинг трансформує традиційні підходи, створюючи більш інтелектуальні, персоналізовані та керовані даними стратегії. Технології штучного інтелекту продовжують розвиватися, їхній вплив на маркетинг зростатиме. Отже, штучний інтелект і маркетинг нерозривно пов’язані, що відображає майбутнє, де маркетинг, керований штучним інтелектом, стане стандартом для досягнення стабільного успіху в бізнесі.

Посилання

Штучний інтелект (ШІ) в маркетингу. URL: https://careers.group107.com/uk/blog/shtuchnij-intelekt-shi-v-marketingu/

Roetzer P. Content Marketing: The Path to a More (Artificially) Intelligent Future. 2017. URL: https://contentmarketinginstitute.com/articles/cognitive-content-marketing-ai/

Fox S. Domesticating artificial intelligence: Expanding human self-expression through applications of artificial intelligence in presumption. Journal of Consumer Culture. 2016. Vol. 18, Issue 1. URL: http://journals.sagepub.com/doi/10.1177/1469540516659126

Longoni C., Cian L. Artificial Intelligence in Utilitarian vs. Hedonic Contexts: The “Word-ofMachine” Effect. Journal of Marketing. 2022. Vol. 86(1). Р. 91–108. DOI: https://doi.org/10.1177/0022242920957347

Кузьомко В. М., Репнікова І. П. Використання штучного інтелекту у цифровому маркетингу. Інфраструктура ринку. 2017. Вип. 13. С. 112–118. URL: http://www.marketinfr.od.ua/journals/2017/13_2017_ukr/21.pdf

Стеблюк Н. Ф, Копєйкіна Є. В. Технології штучного інтелекту в маркетингу. Приазовський економічний вісник. 2019. № 3(14). С. 462–466.

Хуторна М. Е., Кирилюк Є. М., Руденко М. В. Цифровізація: маркетингові тренди та платформи реалізації. Науковий вісник Одеського національного економічного університету. 2022. № 5–6(294–295). С. 80–87. URL: http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2022/294-295/pdf/80-87.pdf

Проскурніна Н. Цифрові технології: штучний інтелект у маркетинговій діяльності. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2020. № 4. С. 129–140. URL: https://cutt.ly/J7tWgkJ

De Bruyn А., Viswanathan V., Shan Beh Ye., Kai-Uwe Brock J., Florian von Wangenheim. Artificial Intelligence and Marketing: Pitfalls and Opportunities. Journal of Interactive Marketing. 2020. Vol. 51. P. 91–105. URL: https://hal.science/hal-03492336/document

Юдіна Н. В. Маркетингові аспекти футурологічних наслідків технологізації. Економіка. Управління. Інновації: електронне фахове видання. 2013. № 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_1_71

Про штучний інтелект у маркетингу розповіли в InProject. Інформаційне агентство «Status Quo». URL: https://www.sq.com.ua/

Mullan E. The Uses of Artificial Intelligence to Marketers. URL: https://blog.hurree.co/blog/what-is-artificial-intelligence-marketing

Artificial Intelligence (AI) Marketing Benchmark Report: 2023. URL: https://influencermarketinghub.com/ai-marketing-benchmark-report/

Іванова І. В. Використання штучного інтелекту в маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7, №. 2. С. 32–42. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/300

The future of business: mckinseys study on the role of generativ artificial intelligence. URL: https://www.mckinsey.com/capabilities/quantumblack/our-insights/generative-ai

Островська Г. Й., Островський О. Т. Штучний інтелект в умовах сучасних підприємств та маркетингових кампаній: ефективні інструменти та перспективи розвитку. Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7, № 3. С. 66–82. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/316

How many businesses use AI? URL: https://contentatscale.ai/blog/how-many-businesses-use-ai/

Самаєва Ю. Ставлення українців до штучного інтелекту на диво легковажне. Дарма. Інформаційно-аналітичне загальнонаціональне медіа. 2023. URL: https://zn.ua/ukr/TECHNOLOGIES/stavlennja-ukrajintsiv-do-shtuchnoho-intelektu-na-divo-lehkovazhne-darma.html

Кравчекно Н. Як в Україні використовують штучний інтелект. 2023. URL: https://ms.detector.media/trendi/post/33704/2023-12-10-yak-v-ukraini-vykorystovuyut-shtuchnyy-intelekt/

Змінюйся або помри. Як штучний інтелект став невідʼємною частиною світової економіки. URL: https://www.epravda.com.ua/publications/2023/07/24/702480/

Shtuchnyi intelekt (ShI) v marketynhu [Artificial intelligence (AI) in marketing]. Available at: https://careers.group107.com/uk/blog/shtuchnij-intelekt-shi-v-marketingu/

Roetzer P. (2017) Content Marketing: The Path to a More (Artificially) Intelligent Future. Available at: https://contentmarketinginstitute.com/articles/cognitive-content-marketing-ai/

Fox S. (2016) Domesticating artificial intelligence: Expanding human self-expression through applications of artificial intelligence in presumption. Journal of Consumer Culture, vol. 18, issue 1. Available at: http://journals.sagepub.com/doi/10.1177/1469540516659126

Longoni C., Cian L. (2022) Artificial Intelligence in Utilitarian vs. Hedonic Contexts: The “Word-ofMachine” Effect. Journal of Marketing, vol. 86(1), pp. 91–108. DOI: https://doi.org/10.1177/0022242920957347

Kuzomko V. M., Repnikova I. P. (2017) Vykorystannia shtuchnoho intelektu u tsyfrovomu marketynhu [Using artificial intelligence in digital marketing]. Infrastruktura rynku – Market infrastructure, vol. 13, pp. 112–118. Available at: http://www.marketinfr.od.ua/journals/2017/13_2017_ukr/21.pdf

Stebliuk N. F., Kopieikina Ye. V. (2019) Tekhnolohii shtuchnoho intelektu v marketynhu [Artificial intelligence technologies in marketing]. Pryazovskyi ekonomichnyi visnyk – Pryazovsky Economic Bulletin, no 3(14), pp. 462–466.

Khutorna M. E., Kyryliuk Ye. M., Rudenko M. V. (2022) Tsyfrovizatsiia: marketynhovi trendy ta platformy realizatsii [Digitization: marketing trends and implementation platforms]. Naukovyi visnyk Odeskoho natsionalnoho ekonomichnoho universytetu – Scientific Bulletin of Odessa National Economic University, no 5–6(294–295), pp. 80–87. Available at: http://n-visnik.oneu.edu.ua/collections/2022/294-295/pdf/80-87.pdf

Proskurnina N. (2020) Tsyfrovi tekhnolohii: shtuchnyi intelekt u marketynhovii diialnosti [Digital technologies: artificial intelligence in marketing activities]. Zovnishnia torhivlia: ekonomika, finansy, parvo – Foreign trade: economy, finance, law, no 4, pp. 129–140. Available at: https://cutt.ly/J7tWgkJ

De Bruyn А., Viswanathan V., Shan Beh Ye., Kai-Uwe Brock J., Florian von Wangenheim. (2020) Artificial Intelligence and Marketing: Pitfalls and Opportunities. Journal of Interactive Marketing, vol. 51, pp. 91–105. Available at: https://hal.science/hal-03492336/document

Yudina N. V. (2013) Marketynhovi aspekty futurolohichnykh naslidkiv tekhnolohizatsii [Marketing aspects of the futuristic consequences of technology]. Ekonomika. Upravlinnia. Innovatsii – Economy. Management. Innovations, no 1. Available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2013_1_71

Pro shtuchnyi intelekt u marketynhu rozpovily v InProject. Informatsiine ahentstvo «Status Quo» [InProject talked about artificial intelligence in marketing. Information agency "Status Quo"]. Available at: https://www.sq.com.ua/

Mullan E. The Uses of Artificial Intelligence to Marketers. Available at: https://blog.hurree.co/blog/what-is-artificial-intelligence-marketing

Artificial Intelligence (AI) Marketing Benchmark Report. (2023) Available at: https://influencermarketinghub.com/ai-marketing-benchmark-report/

Ivanova I. V. (2023) Vykorystannia shtuchnoho intelektu v marketynhu [Use of artificial intelligence in marketing. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii – Marketing and digital technologies, vol. 7, no 2, pp. 32–42. Available at: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/300

The future of business: mckinseys study on the role of generativ artificial intelligence. Available at: https://www.mckinsey.com/capabilities/quantumblack/our-insights/generative-ai

Ostrovska H. Y., Ostrovskyi O. T. (2023) Shtuchnyi intelekt v umovakh suchasnykh pidpryiemstv ta marketynhovykh kampanii: efektyvni instrumenty ta perspektyvy rozvytku [Artificial intelligence in the conditions of modern enterprises and marketing campaigns: effective tools and prospects for development]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii –Marketing and digital technologies, vol. 7, no 3, pp. 66–82. Available at: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/316

How many businesses use AI? Available at: https://contentatscale.ai/blog/how-many-businesses-use-ai/

Samaieva Yu. (2023) Stavlennia ukraintsiv do shtuchnoho intelektu na dyvo lehkovazhne. Darma. Informatsiino-analitychne zahalnonatsionalne media [The attitude of Ukrainians to artificial intelligence is surprisingly frivolous. In vain Informational and analytical national media]. Available at: https://zn.ua/ukr/TECHNOLOGIES/stavlennja-ukrajintsiv-do-shtuchnoho-intelektu-na-divo-lehkovazhne-darma.html

Kravchekno N. (2023) Yak v Ukraini vykorystovuiut shtuchnyi intelekt [How artificial intelligence is used in Ukraine]. Available at: https://ms.detector.media/trendi/post/33704/2023-12-10-yak-v-ukraini-vykorystovuyut-shtuchnyy-intelekt/

Zminiuisia abo pomry. Yak shtuchnyi intelekt stav nevidʼiemnoiu chastynoiu svitovoi ekonomiky [Change or die. How artificial intelligence became an integral part of the world economy]. Available at: https://www.epravda.com.ua/publications/2023/07/24/702480/

Переглядів статті: 48
Завантажень PDF: 31
Опубліковано
2024-05-27
Як цитувати
Реслер, М., & Гальо , Я. (2024). ВПЛИВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА СФЕРУ МАРКЕТИНГУ. Цифрова економіка та економічна безпека, (3 (12), 35-40. https://doi.org/10.32782/dees.12-6