ЦИФРОВІ ТРЕНДИ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У ТУРИЗМІ

  • Д.С. Виговський ГО «Інститут досліджень соціального капіталу»
  • О.П. Коротун Національний університет водного господарства та природокористування
  • О.Б. Конарівська Національний університет водного господарства та природокористування
Ключові слова: туризм, тренд, купівельна поведінка, цифрові технології, просування, туристичні дестинації, враження

Анотація

У статті проаналізовано світові практики використання цифрових технологій у туристичній індустрії, які ґрунтуються на основних трендах поведінки споживачів в сучасному цифровому світі: постійне використання мобільних телефонів і цифрових помічників; високі вимоги до доступності інформації; потребі ділитися враженнями. Визначено, що використання цифрових технологій на основі споживацьких вподобань суттєво покращує купівельний досвід туристів, спрощує процес вибору та узгоджує очікування та враження від перебування в туристичних дестинаціях. Використання поведінкових трендів туристів фахівцями маркетингових служб туристичних дестинацій підвищує лояльність споживачів та спонукає їх до взаємодії із дестинацією тим самим перетворюючи враження та отриману туристами інформацію в дестинації на рекламу місця відвідування.

Посилання

Accenture. URL: https://www.accenture.com/us-en/industries/travel-index. (дата звернення: 20.02.2024)

Ahmad, N., Vveinhardt, J., & Ahmed, R. (2014). Impact of Word of Mouth on Consumer Buying Decision. European Journal of Business and Management, 6(31), 394-403. (дата звернення: 19.02.2024)

Beacon Model – Brisbane Diabetes. URL: https://www.commonwealthfund.org/publications/international-innovation/2018/nov/beacon-model-brisbane-diabetes. (дата звернення: 15.02.2024)

Business Insider. URL: https://www.businessinsider.com/80-of-businesses-want-chatbotsby-2020-2016-12. (дата звернення: 18.02.2024)

Destination Campbell River. URL: https://www.instagram.com/discovercampbellriver/?hl=en. (дата звернення: 23.02.2024)

Globalization Partners International. URL: https://www.globalizationpartners.com/2014/02/03/travel-planning-in-the-new-digital-world/.(дата звернення: 24.02.2024)

Graceland: The Home of Elvis Presley. URL:https://www.graceland.com. (дата звернення: 18.02.2024)

Harvard Business Review. URL: https://hbr.org/2003/12/the-one-number-you-need-to-grow. (дата звернення: 29.02.2024)

PhocusWire. URL: https://www.phocuswire.com/Google-AI-experience-report. (дата звернення: 28.02.2024)

Sojern’s Global Travel Insights. Iss. 1, 2018. URL:https://www.sojern.com/travel-insights/2018-i1. (дата звернення: 25.02.2024)

TechRadar. URL: https://www.techradar.com/news/how-ai-is-changing-how-we-travel; https://www.internetworldstats.com/stats.htm. (дата звернення: 28.02.2024)

Think with Google. Marketing Resources. Consumer behavior. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-resources/new-consumertravel-assistance/.(дата звернення: 16.02.2024)

Think with Google. Marketing Resources. Micro-moments. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-resources/micro-moments/.(дата звернення: 26.02.2024)

Think with Google. Marketing Resources. Shifting to assistance. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/data-collections/future-of-travel-data/.(дата звернення: 29.02.2024)

Think with Google. Marketing Resources. Smartphones influence. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/consumer-insights/consumer-travel-smartphone-usage/.(дата звернення: 28.02.2024)

TripAdvisor Study. URL: http://ir.tripadvisor.com/news-releases/news-release-details/tripadvisor-study-reveals-42-travelers-worldwide-usesmartphones. (дата звернення: 25.02.2024)

Accenture. URL: https://www.accenture.com/us-en/industries/travel-index. (data zvernennia: 20.02.2024)

Ahmad, N., Vveinhardt, J., & Ahmed, R. (2014). Impact of Word of Mouth on Consumer Buying Decision. European Journal of Business and Management, 6(31), 394-403. (data zvernennia: 19.02.2024)

Beacon Model – Brisbane Diabetes. URL: https://www.commonwealthfund.org/publications/international-innovation/2018/nov/beacon-model-brisbane-diabetes. (data zvernennia: 15.02.2024)

Business Insider. URL: https://www.businessinsider.com/80-of-businesses-want-chatbotsby-2020-2016-12. (data zvernennia: 18.02.2024)

Destination Campbell River. URL: https://www.instagram.com/discovercampbellriver/?hl=en. (data zvernennia: 23.02.2024)

Globalization Partners International. URL: https://www.globalizationpartners.com/2014/02/03/travel-planning-in-the-new-digital-world/.(data zvernennia: 24.02.2024)

Graceland: The Home of Elvis Presley. URL:https://www.graceland.com. (data zvernennia: 18.02.2024)

Harvard Business Review. URL: https://hbr.org/2003/12/the-one-number-you-need-to-grow. (data zvernennia: 29.02.2024)

PhocusWire. URL: https://www.phocuswire.com/Google-AI-experience-report. (data zvernennia: 28.02.2024)

Sojerns Global Travel Insights. Iss. 1, 2018. URL:https://www.sojern.com/travel-insights/2018-i1. (data zvernennia: 25.02.2024)

TechRadar. URL: https://www.techradar.com/news/how-ai-is-changing-how-we-travel; https://www.internetworldstats.com/stats.htm. (data zvernennia: 28.02.2024)

Think with Google. Marketing Resources. Consumer behavior. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-resources/new-consumertravel-assistance/.(data zvernennia: 16.02.2024)

Think with Google. Marketing Resources. Micro-moments. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/marketing-resources/micro-moments/.(data zvernennia: 26.02.2024)

Think with Google. Marketing Resources. Shifting to assistance. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/data-collections/future-of-travel-data/.(data zvernennia: 29.02.2024)

Think with Google. Marketing Resources. Smartphones influence. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/consumer-insights/consumertravel-smartphone-usage/.(data zvernennia: 28.02.2024)

TripAdvisor Study. URL: http://ir.tripadvisor.com/news-releases/news-release-details/tripadvisor-study-reveals-42-travelers-worldwide-usesmartphones. (data zvernennia: 25.02.2024)

Переглядів статті: 33
Завантажень PDF: 20
Опубліковано
2024-03-25
Як цитувати
Виговський, Д., Коротун , О., & Конарівська, О. (2024). ЦИФРОВІ ТРЕНДИ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У ТУРИЗМІ. Цифрова економіка та економічна безпека, (2 (11), 247-251. https://doi.org/10.32782/dees.11-40