УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ КОМПАНІЙ НА РИНКУ НЕРУХОМОСТІ В ПЕРІОД ПОВНОМАСШТАБНОГО ВОЄННОГО ВТОРГНЕННЯ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ

  • П.А. Фісуненко Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
  • В.В. Кузьмін Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Ключові слова: маркетингові комунікації, аналіз, стратегія, рекомендації, план, споживачі

Анотація

Парадигма управління маркетинговими комунікаціями потребує всеохоплюючого характеру економічних перетворень та видозміни стратегічних пріоритетів забезпечення сталого розвитку в довгостроковій перспективі. Концептуальні зрушення в системі управління маркетинговими комунікаціями компаній на ринку нерухомості, в умовах повномасштабного воєнного вторгнення, зумовлюють необхідність докорінної зміни стратегічних векторів забезпечення сталого економічного розвитку. У статті проаналізовано можливості удосконалення маркетингових комунікацій сучасних компаній на ринку нерухомості, висвітлено важливість стратегічного підходу до комунікаційних процесів в компанії, сформовано відповідні рекомендації щодо усунення недоліків та стабілізації економічного становища. Cтаття спрямована на підвищення рівня ефективності маркетингових комунікацій, що, в свою чергу, може сприяти успіху та конкурентоспроможності бізнесу.

Посилання

Яловега Н. І. Маркетингові комунікації в умовах війни: виклики й шляхи просування товарів. Наук. зап. Льв. ун-ту бізнесу та права. 2023. № 37. С. 373–379. URL: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/824 (дата звернення: 25.02.2024).

Shevchenko A., Borysenko O. Marketing approach to the formation of management system for enterprise strategic development in the context of globalisation. Journal of International Legal Communication. 2021. vol. 1. №. 1. P. 186–196. DOI: https://doi.org/10.32612/uw.27201643.2021.1.pp.186-196 (дата звернення: 25.02.2024).

Войтович Н. В., Терещук О. Ю. Особливості маркетингової стратегії в умовах цифрової трансформації. Соціальна економіка. 2021. № 62. С. 122–129. DOI: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-62-11 (дата звернення: 25.02.2024).

Зеркаль А. В., Балабуха К. Є. Маркетинг під час воєнного стану: побудова каналів комунікації та трансформація бізнесу. Міжн. наук. журн. «Інтернаука». Серія: «Економічні науки». 2023. № 1. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-1-8551 (дата звернення: 25.02.2024).

Digital marketing in the condition of wartime posture in Ukraine / T. Dubovyk et al. International Journal of Computer Science and Network Security. 2022. Vol. 22 №. 7. P. 206–212. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.7.25 (дата звернення: 25.02.2024).

Смерічевський С. Ф., Зацаринін С. А. Маркетингова стратегія просування інноваційних продуктів. Маркетинг і цифрові технології. 2022. Т. 6. № 1. С. 21–31. URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/165 (дата звернення: 25.02.2024).

Осипенко Н. О. Вплив кризових ситуацій на інтегровані маркетингові комунікації та внутрішнє середовище підприємства. Наук. вісн. Херсон. держ. ун-ту. Серія «Економічні науки». 2023. № 48. С. 25–30. URL: https://www.ej.journal.kspu.edu/index.php/ej/article/view/804 (дата звернення: 25.02.2024).

Тенденції 2023 в управлінні маркетинговими комунікаціями : аналітичний звіт. Factum Group. URL: https://vrk.org.ua/images/Research_by_Factum_Group_and_VRK.pdf (дата звернення: 26.02.2024).

Єрмакова Я., Симоненко К. Маркетинг під час воєнного стану: канали комунікації, трансформація бізнесу і стратегій : спільний проект RAU і Promodo. URL: https://rau.ua/novyni/marketing-strategij-rau-promodo/ (дата звернення: 26.02.2024).

Дмитрик К. Маркетингові комунікації під час війни: 2023 VS 2022. Аптека.ua. 2024. № 5 (1426). URL: https://www.apteka.ua/article/685865 (дата звернення: 26.02.2024).

Ialoveha N. I. (2023) Marketynhovi komunikatsii v umovakh viiny: vyklyky i shliakhy prosuvannia tovariv [Marketing communications in wartime: challenges and ways to promote goods]. Naukovi zapysky Lvivskoho universytetu biznesu ta prava – Scientific Notes of Lviv University of Business and Law, no. 37, pp. 373–379. Available at: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/824 (accessed February 26, 2024).

Shevchenko A. & Borysenko O. (2021) Marketing approach to the formation of management system for enterprise strategic development in the context of globalisation. Journal of International Legal Communication, vol. 1, no. 1, pp. 186–196. DOI: https://doi.org/10.32612/uw.27201643.2021.1.pp.186-196 (accessed February 26, 2024).

Voitovych N. V. (2021) Osoblyvosti marketynhovoi stratehii v umovakh tsyfrovoi transformatsii [Features of marketing strategy in the context of digital transformation]. Sotsialna ekonomika – Social Economy, no. 62, pp. 122–129. DOI: https://doi.org/10.26565/2524-2547-2021-62-11 (accessed February 26, 2024).

Zerkal A. V. & Balabukha K.Y. (2023) Marketynh pid chas voiennoho stanu: pobudova kanaliv komunikatsii ta transformatsiia biznesu [Marketing in war time: Building communication channels and business transformation]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal "Internauka". Seriia: "Ekonomichni nauky" – International Scientific Journal "Internauka". Series: "Economic Sciences", no. 1. DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2023-1-8551 (accessed February 26, 2024).

Dubovyk T., Buchatska I., Zerkal A. & Lebedchenko V. (2022) Digital marketing in the condition of wartime posture in Ukraine. International Journal of Computer Science and Network Security, vol. 22, no. 7, pp. 206–212. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.7.25 (accessed February 26, 2024).

Smerichevskyi S. F. & Zatsarynin S.A. (2022) Marketynhova stratehiia prosuvannia innovatsiinykh produktiv [Marketing strategy for promoting innovative products]. Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii – Marketing and Digital Technologies, vol. 6, no. 1, pp. 21–31. Available at: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/165 (accessed February 26, 2024).

Osypenko, N. O. (2023) Vplyv kryzovykh sytuatsii na intehrovani marketynhovi komunikatsii ta vnutrishnie seredovyshche pidpryiemstva [The impact of crisis situations on integrated marketing communications and the internal environment of the enterprise]. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia «Ekonomichni nauky» – Scientific Bulletin of Kherson State University. Series «Economic Sciences», no. 48, pp. 25–30. DOI: https://doi.org/10.32999/ksu2307-8030/2023-48-4 (accessed February 26, 2024).

Tendentsii 2023 v upravlinni marketynhovymy komunikatsiiamy [Trends 2023 in marketing communications management] : analitychnyi zvit [Analytical report]. Available at: https://vrk.org.ua/images/Research_by_Factum_Group_and_VRK.pdf (accessed February 26, 2024).

Yermakova Ya. & Symonenko K. (2023, January 20) Marketynh pid chas voiennoho stanu: kanaly komunikatsii, transformatsiia biznesu i stratehii (spilnyi proekt RAU i Promodo) [Marketing during martial law: communication channels, business transformation and strategies (joint project of RAU and Promodo)]. Available at: https://rau.ua/novyni/marketing-strategij-rau-promodo/ (accessed February 26, 2024).

Dmytryk K. (2024, February 5). Marketynhovi komunikatsii pid chas viiny: 2023 VS 2022 [Marketing communications during the war: 2023 VS 2022]. Apteka.ua, no. 5. Available at: https://www.apteka.ua/article/685865 (accessed February 26, 2024).

Переглядів статті: 88
Завантажень PDF: 34
Опубліковано
2024-03-25
Як цитувати
Фісуненко , П., & Кузьмін, В. (2024). УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ КОМПАНІЙ НА РИНКУ НЕРУХОМОСТІ В ПЕРІОД ПОВНОМАСШТАБНОГО ВОЄННОГО ВТОРГНЕННЯ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ. Цифрова економіка та економічна безпека, (2 (11), 198-201. https://doi.org/10.32782/dees.11-31